Lördagkväll

...och montering pågår.
Som ni ser så byter vi från kvadrat till cirkel.
På stereon spelas Paul McCartney dagen till ära.
Uppladdning för sommarens konsert. Jag & Denise åker ner till Sthlm och lyssnar på honom live den 9 juli :)
 
Beställde biljetterna idag
En extra 20-års present från oss.
Både hon och jag har lyssnat på honom och även på Beatles under årens lopp så det blir toppenkul :) 
 
Idag har jag också grattat den 3:dje äldsta av mosters tjejer ❤️
( Mostern är alltså jag )
Gott fika, trevligt umgänge i hennes mysiga lya. 
 
Åkte förbi en affär för att köpa mjölk men alltid lyckas det hamna andra viktiga saker i korgen
Påskblommor måste man ju ha nu, eller hur? ;)
En av dem hamnade här i hallen medan den andra har jag andra planer för. 
 
Denna utflykt var alldeles tillräcklig känner jag. Inte mycket till ork tyvärr :(
Nu blir det vila resten av kvällen. Dags för Earth Hour så bara släcka ner alla lampor och sitta i skenet av stearinljus.
 
Ha en fortsatt bra lördagkväll.
Kram ®