Ett kort...

inlägg såhär mitt i adventsveckan. 
 
Vädrert i norr är inte till belåtenhet eftersom det regnar igen...???? Många frågetecken på den????????
Hade en kall helg med flera minusgrader och jag då som långfärdskridskofantast började se ljuset i tunneln och siktade in mig på åtminstone en skridskotur i helgen. Hm... nu vet jag inte hur det blir med den saken. Fortsätter det såhär så får skenorna vila ännu mer. 
 
Tröstar mig med att jag ,Marre, Denise och Jonathan åker iväg en sväng till huvudstaden för att fira in advent.
Julshow och julmat med historieätarna Erik Haag och Lotta Lundgren står det på menyn. Undrar vad som serveras...??? :D Kevin hoppade över detta och stannar hemma som hus/hundvakt. Trist för oss men bra för Carmen ♥
I eftermiddag ska jag dyka ner i skurhinken och dammtorka lite härhemma. Har lite svårt att fixa fram adventssaker om det inte är städat ordentligt och fönstrena är putsade. Kanske knäppt men sån är jag :D :D :D 
Har dock börjat pynta lite i form av denna fantastiskt fina stjärna som jag fick i söndags. En av våra gäster som var här på pizzapartyt gör sådana och så gulligt av henne att ge en till mig ♥ Thank you so much Becky!!! :)
Trevlig kväll till er!
Kram ®