Inga mera selfies...

för vi ska ta en groupie ;)
Jag och min polare idag på jobbet innan han hissades upp i gungan i matsalen :) Det var meningen att jag skulle hjälpa honom på plats men det blev tillslut vaktis som fixade det :)
Har alltså julpyntat på jobbet och det blev så mysigt med stjärnor, julgardiner och annat pyssel. 
Ska försöka fortsätta lite härhemma också men jag får nog vänta till på söndag innan jag kan pynta klart. 
Hoppas att jag hittar något trevligt som hör till julen därborta i huvudstaden. Alltid kul med något nytt.
 
Något nytt som jag tycker borde vara årets julklapp istället för en robotdammsugare är denna mobiltv. 
Kan med fördel också användas som väckarklocka om man använder mobilen till det. Det är en kreativ kollega på mitt jobb med yrket träslöjdslärare som har byggt denna. Både ergonomisk och väldigt praktisk tycker jag. Kunde man nominera till årets julklapp så skulle jag helt klart göra det. Tror dock att jag skulle smeta på lite vit färg så den matchade min inredning i sovrummet :) :) :) hahahaha!! :D 
 
Nu blev det mycket ord och bild från min torsdag på jobbet. Måste ta tag i mitt hem nu och så ska jag ju packa lite också...!!!
Ha en toppenbra torsdagkväll och du...
I morgon kör vi freeeeeedag!!!
Kram ®
 
 
#1 - - Maria:

Vilken härlig bild på er
Maria

Svar: :) Tack
Rose-Marie Danielsson