Årets...

halloweenfest blev en lite mindre tillställning än vanligt.
Tidens gång, när ens barn växer upp...precis som det ska vara  :)
"Gammelfolket" roade sig ändå. Var beredd på en bildbomb...
 
Vi tjuvstartade faktiskt med lite glögg och peppakakor. Mmmm!!! det var helt i min smak :) 
Vår vän S hade med sig en gåva till Marre. Hon tyckte att han skulle klä ut sig lite eftersom det var halloween men jag vet inte... jag tyckte inte detdär var att klä ut sig :D :D :D hahahaha!!! :D 
Detdär blir hans nya look framöver om jag får bestämma :D :D :D 
Halloweenbilder coming up!!...
Bus eller godisgänget var förbi :) Lite suddig bild eftersom de hade lite svårt att stå still... kanske redan sockerhöga hahahaha :D :D 
Vi fick som vanligt så fina gåvor av våra gäster... Dagen innan vår fest var söta E förbi med ett litet spöke som hon hade köpt åt mig ♥
och den fina kransen på dörren, det var hennes kära mor S som hade lämnat åt oss ♥
Dessa två fick vi av A & T. ♥
Jättesnygga och helt i vår smak...you know my stile :) Tack än en gång allihop för era fina gåvor ♥
 
Idag har jag städat bort halloweenpyntet härhemma och tänder istället ett ljus för alla de som inte finns kvar ibland oss. ♥ Ni finns för alltid i mitt hjärta ♥
Fortsatt skön allahelgonslördag.
Kram ®
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Suss:

Tack för en trevlig fest med fantastisk god mat och efterrätt med godis i ;)
Ni levererade i vanlig ordning och Emilia tyckte att nu har Rosi överträffat sig själv angående spökmarängerna. Kram