Mellandag!

Finns det något om det inte är i juletider som heter så ???
Jag tycker iallafall att om man jobbade igår - inte idag- och sen igen i morgon så borde det väl heta så, eller hur??
Ja, nu har jag förstås jobbat en del idag fast då på hemmaplan bakom en dator och med en penna i handen men det känns ändå som om jag varit lite ledig också :) Har man bara en kopp thé bredvid sig så funkar det mesta.
Åtminstone gillade Carmen att matte kunde följa henne till skogen en stund så hon fick springa lite. Hon älskar verkligen det ♥ Ibland undrar man ju om hon ska fylla 12 år nästa gång när hon helt plötsligt får för sig att springa runt och dra på stora långa kvistar som hon vill att jag också ska försöka ta från henne :D Jaja, jag är kanske för gammal för sådana lekar jag :D Här gav hon upp att få matte att jaga henne och började bita på en träbit istället :) 
Har skickat iväg sonen till Skellefteå och mannen i huset kommer först hem i morgonkväll så jag är som solo denna mellandag. 
Tror att jag tar bilen och beger mig till LEA på årsmöte för långfärdskridskoklubben.
 
Ha en bra onsdagkväll eller kallar du det också för en mellandag?? 
Kram ®