The day before...

...Friday! 
 
Känns toppen att det snart är helg igen. :) Det känns att det behövs efter denna vecka.
Har varit en del på kvällarna som både innehållit hemparty och föräldramöte och nu ikväll vankas det träning för K kl 21:00. Som sagt så ser jag fram emot lite ledigt. 
 
Hempartyt var ett Zelected by House och där fanns det hur mycket fina saker som helst till hemmets alla rum.
Jag kunde efter mycket funderingar tillslut bestämma mig för dessa två främre kuddar. En stjärna till K och den andra till oss i vår fåtölj. 
Köpte också ett underbart doftljus med namnet "Fresh Rain" och det luktade verkligen hur fräscht som helst.
På denna bild: det mörkgråa.
Spanade också in mig på dessa hamrade silverburkar men de köper jag på nästa party.
Blev nämligen bjuden till ännu ett innan jul. :) Ser ni att det står tops och bomullspads på dem??
Inte?... jag kan se det och därför får de följa med hem nästa gång. De små tofsarna fick hänga med hem denna gång i väntan på silverburkarna. Sen ska de nämligen få pryda burkarna på hyllan i badrummet.
Ser fram emot leveransen ska jag säga. :)
Denna kväll hamnar definitivt under må-bra kontot. Inredning är ju ett av mina intressen. 
 
Ett annat intresse är träning som ni vet och igår var det dags för en snabb tur innan föräldramötet. Måste passa på när det fortfarande är dagsljus. Då spelar det ingen roll om det skulle råka spöregna just då haha :D
Alltså, jag tror inte att jag någonsin varit såååå blöt ever. :D Det forsade vatten på vägen där jag sprang så väja för vattenpölar var ingen idé. Skorna blev nog ganska mycket tyngre att lyfta innan jag var hemma igen.
Dropparna som föll studsade på huvudet och kändes ganska rejält. Här försöker jag vrida ur vattnet ur pannbandet som jag hade på mig :) 
De bilar jag mötte skakade nog en hel del på huvudet åt denna knäppgök som ger sig ut i värsta regnvädret men hur skulle de veta att jag bara hade den tiden just då över till detta. Få se nu... det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :D :D
Efteråt så måste jag ju ha doftat "Fresh Rain" precis som ljuset ;)
 
Idag ännu ett besök hos kiropraktikern. Kära nån! Det knakade och sprakade både i fingrar, armar, rygg och nacke ännu en gång. Nu hoppas jag att det ska bli ännu bättre än sist. 
 
Hörrni, full fart mot fredagen!
Kram ®