5- års jubileum

Hej Valborgsmässoafton!
 
Perfekt Valborgsväder idag här i norr. Sol och 14 grader i skuggan. När hände det sist?? 
Ja inte iallafall för 5 år sedan då jag startade bloggen. Det var just innan midnatt mellan den 29 och 30:e april så egentligen var det igår som min bloggresa startade.  
Jag tycker fortfarande att det är kul att skriva ner det som händer i min vardag och det är toppen att kunna gå tillbaka titta på allt som livet har innehållit. 
Alltså kommer det fortsätta att dimpa ner inlägg framöver också. :) Har sett att det faktiskt är en del som läser det jag skriver och det är toppenroligt och en bonus att ha en mottagare förutom mig själv. ♥
 
Denna valborg startade jag och M att skåla in helgen med lite ingefärsshot. Behövs lite extra kraft för att stå emot influensan som härjar kring mig och alla andra på jobbet på dagarna. Eleverna på skolan har hög feber och har en hemsk förkylning. Den vill jag verkligen inte ha så därför hoppas jag att detta ska hjälpa mig att kunna stå emot bacilluskerna :)
Ikväll har vi ett fullspäckat program framför oss. Vi tänkte ta en tur till byns Valborgsfirande och sedan åka vidare till ett annat firande där D ska hålla ett vårtal vid majbrasan. Det vill vi ju verkligen inte missa ♥
Vår kära dotter är cool tycker jag :) Ska bli så spännande att höra vad hon har att förmedla så här när vi välkomnar våren till vår bygd ♥ Japp, vi är stolta föräldrar ♥
 
Innan dess ska jag förstås ägna mig åt lite plugg. Skulle ha varit skönt att få gå ut i solen men får nöja mig med att vi iallafall kan  ha altandörren öppen.
Ha en toppenfin Valborgsmässoafton nu allihop så hörs vi framöver :)
 
Kram ®
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Kul att du fortsätter med bloggen :) Kram från Suss