Om jag fick...

bestämma så borde det inte finnas något som heter "bakslag".
 
Igår efter att jag skrivit mitt inlägg så har jag konstaterat att man inte alltid bestämmer vad som händer... Jag kände att jag är på väg tillbaka nu. En dag till hemma, sen så... men NÄE! 
Alltså inte bra ännu men...
och lite stukad känner jag mig.
 
Nyårslöftet knackar på axeln och påminner mig om att jag lovat att lyssna på min kropp och inte bara köra på så dags att ta av hörselpropparna nu och börja lyssna. Det är svårt men träning ger färdighet :) 
Ofta tänker man att tar man hand om sig själv så räcker det med träning, bra mat och tillräckligt med sömn men att lyssna på när kroppen säger till på något sätt är också en mycket viktig del för att må bra. Som sagt... inte alltid det lättaste men ack så viktigt. 
 
Alltså är läget inte så annorlunda härhemma. Säger SKÅL och önskar er en fortsatt trevlig tisdag :)
Helt galet vad jag är törstig. I need water!!!!
Kram ®
 
 
 
 
 
#1 - - Vicky:

Köp vätskeersättning. Det brukar hjälpa och dessutom brukar det förkorta sjukdomstiden med 1-2dagar.

#2 - - birgitta:

Hej kära vän!
Jag pratar just nu med elever i åk 7 och säger bland så mycket annat " vi har två öron och en mun" av en speciell anledning. Lyssna!!!!/ Krmaeli kram till dig bästa Rosi