Tiden

Semestertiden är slut nu.
Jag har en dag till att förbereda mig inför hösten men M börjar redan i morgon.
Känns både roligt, spännande att få starta upp och träffa både elever och kollegor. Det som bekymrar mig mest är tiden.. den tidiga tiden som jag måste stiga upp varje morgon och att landa på kudden i rimlig tid för en kvällsmänniska som mig ;)
Nu har vi iallafall äntligen fixat en väggklocka så vi kan ha koll på tiden ( timmar och minuter ) framöver. 
Fick hitta en ny plats eftersom det numer hänger ett skåp där förra klockan hängde.
Snart har vi koll på att den är placerad där. Det tar ett tag att vänja sig verkar det som :) 
Helgen har varit riktigt trevlig med många olika inslag. Träffat många fina människor, ätit god mat och fika.
Årets musikinslag var riktigt bra med både Country Woods, Karin Öberg som sjöng Whitney Houston, John Lundvik med bland annat OS-låten och South Village Gospel som sjöng så stämningsfullt till avslutning idag :)
Allt detta i vår lilla by en sensommarhelg i augusti. Tummen upp och det tyckte även John Lundvik som ni kan se på bilden ;)
Summerar min sommar med orden minnesvärd, spännande, varm och glädjefylld. 
Att vardagen nu närmar sig gör ingenting. Det är många som inget annat önskar än att morgondagen skulle ha varit en helt vanlig vardag i deras liv och vi som får den vardagen ska vara glada att vi får vara del av den. 
Alltså kan jag sluta bekymra mig över att jag måste stiga upp i ottan och istället vara enormt tacksam för det.
 
Önskar er alla en riktigt fin start på veckan.
Kram ®