Sista dagen...

2016!
 
En dag som denna summerar man ofta det som varit och denna dagen vaknar jag alltid med en speciell känsla i magen. Man vet vad året har innehållit men man vet inte vad det kommande året för med sig. 
Min känsla över 2016 innefattar många fina stunder tillika sorgsna stunder och också väldigt lite fritid.
Ett år som student har passerat och nu börjar upploppet och målet är i sikte. När sommaren är här igen så sliter jag ner målsnöret och förhoppningsvis får jag andas ut lite ett tag. 
Min utbildning har alltså upptagit mest tid men en sak som jag även minns med glädje detta år är förstås vår resa till Memphis ♥ Vår bästa resa ever!!! och en barndomsdröm blev verklighet ♥
En stor grej minns man oftast men hur är det med de små glädjeämnena i vardagen???? De stunderna glömmer man oftast efter ett tag men de betyder ändå så mycket för oss. Jag vill minnas bättre och hittade denna roliga idé som jag ska prova på 2017 :)
De sista dagarna detta år har vi fyllt med en del trevliga händelser. Vi har umgåtts med vänner, fått fina gåvor, jag har äntligen fått äta denna sushi som jag tjatat om väldigt länge nu :) och igår fick vi avnjuta en nyårskonsert med ett väldigt bra tema... :D 
 
 
En 11-årig kille vid namn Wilmer sjöng fantastiskt :)
Ikväll firar jag och Marre in året härhemma med en trerättersmiddag, tända ljus, lugn och ro.
Jag är fortfarande förkyld men jag hoppas att det gamla året tar med sig den för nu är det snart 4 veckor som jag mått dåligt och hostat. Vår käre dotter sa till mig:
-Mamma du låter som om du har rökt hela ditt liv, som en person som har kol :/ 
Ser alltså fram emot att få börja träna igen och framförallt använda mina älskade skidor.
 
Finns dock en sak som jag kommer att sakna efter tolvslaget och det är dessa rosa/vita kompisar :D
Älskade tomteskum ♥ Syns nästa december igen :D :D :D 
 
Tack för att ni följt mig här på bloggen under detta år! Hoppas ni vill fortsätta att titta in här emellanåt :)
                                                                   Önskar er alla ett
                                                                GOTT NYTT 2017!!
                                                                    Kram ®