Trodde det var jag...

som var chef över mig själv men icke det.
Nu har tydligen influensan bestämt sig för att bestämma över mig och det hjälper inte vad jag säger eller tycker just nu. :( 
Horisontellt läge fortfarande för undertecknad som nu börjar få lite panik över det sista julfixet härhemma och de sista julklappsinköpen som inte är klara. Hade tänkt slippa dan före dan shopping men det verkar bli så i år...
 
Det blir nog jul iallafall skulle jag tro och jag ska sluta sura för något som jag inte kan rå på och istället prata om vårvädret vi har häruppe i norr. Sol som lyser in genom fönstret och härlig himmel som visar sig från sin vackraste sida.  
Blev en kort prommis med Carmen idag eftersom M jobbar. Det var riktigt härligt att få andas frisk luft en stund. 
Passade också på att fota det nya broräcket som nästan är klart nu. Bjuder först på en efter bild och 
sen en före bild. Det behövdes verkligen bytas...
Nu hoppas jag att ni alla håller er friska och får en fortsatt fin julvecka med sådär lagom med stress ♥
Kram ®