Precis i mitten...

av arbetsveckan.
Ja, i och för sig är jag hemmavid just nu men jag har jobbat idag. 
I morse när jag åkte till jobbet var jag tvungen att stanna bilen och snabbt ta ett foton innan jag åkte in i dimman :) Därborta någonstans finns dagens uppgift tänkte jag. Som tur var kände jag mig inte lika dimmig i huvudet utan rätt så utvilad efter en liten sovmorgon dagen till ära. Tur också att jag bor där det inte åker så många bilar så jag kan stanna upp och fota när jag ser något häftigt :D 
På tal om häftigt... nu är det dags att börja använda solbrillorna igen. Vårsolen har visat sig rejält idag när dimman lättade. Vit snö och sol bländar en hel del. Vad gör väl det när vår 5:e årstid är i antågande. Älskar vårvinter med framförallt skidåkning och kanske en och annan grilleld ♥
Än så länge får jag dock nöja mig med vår eld inne men just nu funkar den helt klart. 
Nu en halv arbetsdag kvar innan sportlovet börjar för mig. Ja, jag har en hel del plugg som jag måste fixa under slutet av denna vecka och nästa vecka men hoppas ändå hinna röra på mig lite extra. Är det sportlov så är det. :) 
Lika bra att starta redan nu så ikväll drar jag in på ett spinning/corepass.
Hade dessutom fått ett sms att vi hade ett paket att hämta. Jag kilar nog förbi där också innan jag åker hemåt.
 
Ha en fin kväll!
Kram ®