Tar en...

pluggpaus och skriver ett litet inlägg. 
 
Hämtade hem ett paket igår med lite nya lampor. Har funderat ett långt tag nu på vad vi ska ha för belysning ovanför köksön och tillslut så hittade jag denna på Ellos till en lagom stor kostnad.
Funderade på om jag skulle vara "feg" och beställa ännu en vit eller svart detalj till köket men bestämde mig att det får bli lite färg denna gång. Jag är  en stor beundrare av färgen blå och även grå så när jag hittade en lampa som innehöll bägge dessa färger så slog jag till.
Nu kanske den inte matchar med gardinerna i fönstret men det väljer jag att blunda för. Blir iallafall en liten färgklick och ett bra ställe att sitta och arbeta/läsa på framöver :)  
K ville också ha en ny lampa till sitt fönster och han fastnade för denna. Också från Ellos.
 
På tal om paket så hade det dimpt ner ett paket till mig från Allt i Hemmet när jag tittade i brevlådan. Ursäkta att du fått vänta på din vas och som tröst får du också ett litet fat från By Ejdelund. 
Okey, jag visste inte att det var på väg någon vas till mig överhuvudtaget men det är väl bara att tacka och ta emot det :D
Nä nu har jag nog pausat klart. Bara att fortsätta... :)
Önskar er en fin torsdagkväll. Jag får finbesök ikväll. Det ser jag fram emot ♥
Kram ®