Veckan är igång...

Visst hade det varit skönt att sova lite längre i morse men när man väl har kommit sig upp och in i duschen efter frukost så är det bara att följa med i farten :)
Idag hann jag uppleva dagsljuset även hemmavid. Lite mellis vid köksön blev det medan jag tittade på veckans tulpanbukett. 
Min man köpte den och han tyckte att flerfärgad skulle vi ha denna gång. Bra initiativ av honom. Själv hade jag säkert köpt vita och eventuellt en färg till. 
Sen blev det premiär!!! Årets första skidtur!!! Behöver jag säga att det var helt UNDERBART :) 
Verkar ha gömt undan mina klassiska skidpjäxor så ordentligt så det fick bli ett skatepass på skoterled.
Gjorde absolut ingenting alls för skoterleden var nysladdad, bred och ingen skoter hade kört just där jag valde att åka. Rena autobahn!! 
Detta är verkligen balsam för själen och jag ÄLSKAR att slänga på mig mina skidor och åka en sväng. Vilket privilegium att ha naturen just utanför dörren. Mina guldstunder ♥ Carmen blev tyvärr lite ledsen för hon fick ju inte följa med idag. Hon löper och då får hon minsann inte springa fritt hur som helst för matte och husse :)
Snart ska vi åka tillsammans hon och jag men vi väntar lite till för att vara helt säker.
Nu däremot laddar jag för en kvällsprommis med henne innan vi åker och hämtar M på flygplatsen. 
Problem med bilarna i hushållet för tillfället. Så trist att laga dessa fordon men bor man som oss så behöver man ha bil... bussförbindelsen är inte den bästa tyvärr men vi har ju som sagt var naturen utanför dörren och det är mer värt tycker jag :)
 
Fortsatt trevlig måndag!
Kram ®
 
 
 
 
 
#1 - - angelicasvarld.blogg.se:

En härlig kväll önskar jag dig!