En bara vara Rosi-dag :)

Idag är det endast jag hemma, ja om man nu inte räknar med Carmen förstås. 
M åkte iväg tidigt till Almedalen och blir borta till i morgon innan han styr kosan mot Lycksele i några dagar.
Det där med egen tid är något som jag får en hel del av de närmaste dagarna. Jag kan nog fylla dem med lämpliga aktiviteter som inte kräver för mycket av mig :D Vädret är ju inte det bästa tyvärr men då blir det inneaktiviteter istället. 
Carmen vet hur man bäst tar hand om dagar som dessa. Matte...se och lär :) ♥
Följer hennes exempel en stund tror jag. Dagen är lång så jag hinner med lite annat också. 
Jag gör det i min takt. Denna dagen - ett liv som farbror Melker i Saltkråkan skulle ha uttryckt sig ;)
Börjar med att dricka thé och tända ljus...det är mysigt :)
Kram ®
 
 
 
 
 
 
#1 - - Villa Grön:

Vad härligt det låter! Väldigt avkopplande att bara ta dagen som den kommer utan några speciella måsten:)