Undertecknad som filmstjärna :o

♥ Måste säga att jag gillar semesterlunken härhemma.
Vända på dygnet eftersom vi ser på serie långt efter kl 24, sova länge, lång frukost på altanen, små jobb på gården i lugn takt, fikarast i skuggan, jogga sent på kvällen då det blivit svalare, umgås med vänner ♥ ja listan kan göras lång. Känns fint att vi kan fortsätta njuta semester ett tag till dessutom. 
 
Dagen i fredags innehöll bröllop minsann. M systerson gifte sig i Lycksele och vi drog iväg dit ett gäng härifrån.
En vacker dag med en fin cermoni i kyrkan... tills jag agerade Bridget Jones där i kyrkbänken. De skulle växla ringar och det var högtidligt värre och då...precis som hämtat ur en film lutar jag mig mot dörren ( skulle fota det hela.) som jag hade stängt om mig när jag klev in i kyrkbänken...vad händer då tror ni... jo dörren öppnas och jag "faller" ut från min plats men hinner precis ta fast mig i dörren och sliter den tillbaka i en duns och så en duns till...!!! Fin akustik i kyrkan minsann :o
Kära nån vad pinsamt och vilken föreställning för dem som satt bakom och bänkraderna bredvid. Inte ok att stjäla showen i några sekunder som jag gjorde... :o Tröstar mig med att jag inte träffar så många av de som var där någon mer gång :D 
 
Som på de flesta bröllop var det lekar. Slicka på EN marshmallow och sätt fast på ansiktet var regeln. Brudparet gjorde rätt som ni ser...
Äsch! tyckte jag och stoppade en hel näve marsmallow i munnen och sedan kladdade fast på Marres ansikte... det räntade ju så dåligt med en och en... Ni kan ju gissa vilka som hade flest och VANN!!! alltihop :D :D :D hahahaha :D Sen att det såg äckligt ut när jag tog ut en näve med kladdiga marshmallows från munnen... ??? kanske inte vett och etikett precis :D 
Fanns en selfiestation med selfiepinne där jag och D fastnade ett tag. 
och Jonathan verkar tycka att han har en rooolig svärmor hahahaha :D 
Kevin är van att ha en svamlig mamma så han var inte så brydd :D
Dagen efter var det en fin tjej som fyllde år och vi åkte iväg till deras mysiga stuga och grattade lite :)
och eftersom deras stuga ligger vid vattnet så badade jag... nästan :D 
Åtminstone mina vita fötter :D
I morse regnade det rejält
och då passade vi på att fylla upp kylskåpet lite men tog också en snabb tur förbi Hägnan och tittade på lite marknad, handlade i gårdshandeln och såg en fin FORD!!! :)
Det var helgens dagar det. Nu hoppas jag på bättre väder i morgon... eller så kan det få regna för jag ska börja om med mitt pluggande  i morgon tänkte jag... pust!! Inte speciellt laddad men det blir nog bra ändå.
 
Ha en fortsatt fin söndagkväll.
Kram ®