Det är härligt...

med semester och lata dagar. 
 
Denna dag startade jag med att se om vår tonåring hade masat sig upp för att åka till jobbet. 
När han sa hej då gick jag tillbaka till min sköna säng och sov liiite till innan M ropade att frukosten var klar. Vilken lyx va? :) Äta utomhus gör maten så mycket godare, oavsett om det är frukost, lunch eller middag. Bara passa på att njuta då man kan.
Igår var också en härlig dag tyckte Carmen. Hon fick premiärspringa på elljusspåret efter en låååååång vila på grund av hostan. Gissa om hon var lyrisk :)
Det fanns en hel del spår av stormen som härjade för någon vecka sedan. Det blev lite höga benlyft på sina ställen.
Hann också med att plantera växter i krukor så nu är det lite mer somrigt ute. Tur att det inte är en tävling för då hade jag varit väldigt besviken på mig själv eftersom jag troligen är sist med att fixa sommarblommor ;)
Behöver dock några fler för att det ska bli som jag har tänkt mig. Skulle tro att det är rea nu så det får bli en sväng till någon handelsträdgård inom de närmaste dagarna.
Blev lite sallad också. Ser fram emot att bara gå ut och hämta in lite till maten framöver. Kanske lite fusk då jag inte har odlat dem själv men om man är sent ute så är man ;)
Ikväll blir det tjejkväll hemma hos fina M. Det kommer bli toppenmysigt. 
Hoppas det fina vädret håller i sig så vi kan sitta ute och äta även där... det är ju som sagt var mycket godare :D
 
Kram ®