Påsklovstisdag

Vad tycker Rosi att man ska vara då... förkyld och må sådär mindre bra :(
Blir ganska irriterad faktiskt. Kurerar mig för fullt med ingefära, vatten, Zyx ,Fishermans Friends och c-vitaminer och  fattar inte vart jag har lyckats plocka upp dessa baciller nu då :(
 
Vi startade iallafall morgonen (läs förmiddagen) med en liten prommis jag och min vän 
Fantastiskt härligt väder med lite sol och 7 grader varmt. 
Efter fräsch frisk luft var det dags för mina älskade matteuppgifter ;)
Ja, vad kan man säga... jag är väldigt ringrostig :D Får räkna vidare ikväll när min privata mattelärare är hemma igen. Han var ju förstås tvungen att arbeta en dag som denna. :) 
Carmen hon tröttnade på matte som bara sitter där och räknar hela tiden och inte bryr sig om henne så hon letade upp en solig plats och slumrade till.
Nu tror jag dock att vi ska ta en paus och gå ut i solen en liten stund till. Vi behöver det både hon och jag :)
 
Ha en finfin fortsättning på denna tisdag.
Kram ®