Tid för inlägg...

finns i större utsträckning då man är hemmavid. Därför bjuder jag på ännu ett även om det kanske inte händer så mycket just precis nu. Jag har mitt plugg som ni alla vet men pauser är viktiga och frisk luft likaså. Efter mitt blogginlägg igår så travade jag iväg på en eftermiddagstur med Carmen. Det är härligt nu när dagarna är längre och solen skiner fast klockan är halv fem på eftermiddagen. Det är ju inte längesedan det var kolsvart ute fast klockan bara var tre eller femton som det heter.
Bara njuta och samla D-vitaminer medan man har tillfälle :)
Läste dock på Kurirens hemsida att det finns hungriga björnar som redan har krypit ut ur sina iden så då blev jag faktiskt lite skraj... Lite för tidigt tycker jag. Jag hade tänkt mig ännu fler skidturer på skoterlederna innan jag välkomnar våren ordentligt.
Idag har solen tagit semester och jag behöver inte sitta här och längta efter solstrålar medan jag hänger över min mattebok. Skönt!!! Steg faktiskt upp lite tidigare i morse och åkte in till frissan för att få kalufsen genomklippt.
Jag chansade och ringde igår morse och hade faktiskt sådan tur att det just då hade blivit en avbokning.
Inte alltid man lyckas få till en snabb klipptid och att jag dessutom är ledig. Kanske jag skulle ha köpt en trisslott igår...??? Nåja, försent nu iallafall. :)
 
Hoppas ni har en fin onsdag.
Jag pluggar vidare för matteläraren jobbar hemifrån idag och det är ju toppenbra tycker jag ♥
Kram ®