Dags att börja...

tänka resetankar nu kanske :)
 
Tittade i brevlådan ikväll efter kvällsprommisen med Carmen och där låg det ett spännande brev från
Inuti fanns det en turistguide som vi kan studera ordentligt inför vårt besök där. Men alltså så kul det ska bli. Nu börjar jag längta ordentligt. Har lite svårt att ta in att det ska ske på riktigt. En dröm som jag haft sen jag var liten. Ja, det är bara att börja ladda och räkna ner. Så fort som veckorna springer fram så är det snart juni och dags att sätta sig på flyget :)
 
Sommaren är på gång även här i norr och det syns i naturen att månad nummer sex är i antågande. Vårt pilträd har verkligen exploderat med löv de sista dagarna. Dock lite glest ännu då man kan se himlen om man tittar upp genom grenarna :)
När trädet blir lite större skulle jag vilja ha en sittbänk som är byggd runt stammen. 
M nu vet du mina planer om du läser detta :D :D hahaha :D 
 
Nä bäst att fortsätta min gemenskap med mina matematikuppgifter.
Jag vill hinna läsa lite i den roliga turistguiden innan det är dags att uppsöka John Blund :)
 
Fortsatt trevlig måndag.
Kram ®