Nu lyser...

det äntligen en massa fina julstjärnor och ljusstakar i våra fönster. Precis vad man behöver så här när dagarna är så korta och mörkret faller snabbt.
Nytt för i år är denna fina ljusstake som jag hittade på Jotex. Känner mig toppennöjd.
Såg att det var 10 dagar sedan jag bloggade sist och det beror på att det inte funnits tid. Har haft för många järn i elden och eftersom jag lovat att lyssna på mig själv och inte låta detta med blogg vara ännu ett stressmoment blev det helt naturligt att pausa en stund. En annan paus är träningen och jag har istället inriktat mig på bland annat skogspromenader tillsammans med Carmen och försökt andas in den härliga vinterluften i mina lungor innan vi har tinat upp tillsammans framför en värmande brasa :)
 
 
Vad mer har jag sysslat med... P L U G G förstås och ibland har jag haft en lite väl närgången hjälp som undrat när matte har suttit klart vid den där apparaten.
Ett 50-års kalas med allt vad det innebär har också passerat. Nu är han rejält firad mannen i mitt liv och det blev nog en del kilometer i köket dendär kvällen. Tur att vi hade sån fin hjälp att fixa till tårtorna för annars hade vi inte hunnit allt tror jag ♥♥♥♥♥
 
 
Nu önskar jag er alla en riktigt fin 1:a advent. 
Kram ®