Är en...

tröttmössa för tillfället verkar det som. Slog upp mina blågröna denna tid i morse. Till och med Elvis skrattade åt mig när jag helt sömnig tittade efter vad klockan var :D 
Som tur är så har jag en fin vän som ställde frågan ifall jag ville följa ut på en prommis. Det gjorde både jag och en överlycklig Carmen :) Hjälpte det då?? Fick jag mer energi?? Jo för tillfället tror jag. Det var iallafall mysigt att få träffas lite eftersom det var ett tag sen sist. Vi bor ju ganska långt ifrån varandra... cirka 100 meter :D Orsak: Skyller på vardagens tempo.  
Efter prommisen så lockade hon mig med en värmande tekopp.... precis, jag följde med förstås :) 
Vi tog lite höstfoton utanför deras hus :D Älskar detta underbart vackra träd.
Det blev ett litet kort kafferep... utan kaffe då förstås men med gott fika och smarrigt te och en hel del surr. Du gjorde min dag!!
Så GLAD att du är min vän ♥ Love you!! ♥ 
 
Blev en ensamkväll för mig och M då K redan stack iväg innan middagen. Nu sitter vi nersjunkna i var sin fåtölj framför kaminen. Känner mig fortfarande sååå trött så pluggandet får jag göra i morgon istället.
Ha en fin lördagkväll!
Kram ®
 
 
 
#1 - - Anonym:

Love you too 💕