Att ha...

vänner är underbart. 
Idag har jag fått umgås med en av mina bästa vänner ♥ Shopping, fika och en hel del surr gjorde denna dag komplett :) Visst är det skönt med riktiga vänner som man kan vara sig själv med. Suss, du är en sådan vän ♥
Detta var så trevligt och jag tycker vi planerar in något framöver snart igen.
När det gäller shopping spanade jag in vad som finns att tillgå men känner att jag nog funderar lite på vad jag ska prioritera. Kan ju alltid ta en tur tillbaka när jag funderat lite :) 
Iallafall så följde denna krans och ljus med hem. En miniversion av den vi har på väggen i vardagsrummet. En ljusslinga i den framöver blir toppenbra men som sagt det fina ljuset använder vi först 
I morgon bär det iväg igen till Växjö för lite skola. Blir förhoppningsvis givande. 
 
Nu Så Mycket Bättre och vänta på att mina grabbar återvänder hem. 
Ha en fortsatt trevlig helg!
kram ®
 
 
#1 - - Anonym:

Det är även fantastiskt med riktiga kollegor som du, som man kan vara sig själv med. Trevlig resa, kram.

#2 - - Anonym:

/Malin

#3 - - Suss :

Åh vad fint sagt 💗
Du vet att det är ömsesidigt, kram