En ny...

månad igen.
Oktober gjorde verkligen en fin entré med klar och hög luft, vindar och en stor sol.
 
Jag passade på att måla klart de små detaljerna jag aldrig tog tag i när det var sommar.  Verkligen på gränsen men om det är 12 grader varmt i skuggan och vindar som blåser färgen torr i ett nafs så tror jag att det ska funka. Tyvärr lyckades jag ju att spilla vitt på det som är beige och sedan beige på det som ska vara vitt. Det blir att klättra upp på stegen idag också...tyvärr. Säger tyvärr för jag tycker det är alldeles för högt för mig.
 
I gårkväll var vi iväg och firade denna fantastiska tjej längst fram i bild. Vi gillar väldigt många likadana saker och aktiviteter och jag är så GLAD att du är min vän sen barnsben. Idag är det 2:a oktober och den rätta dagen för att säga stort GRATTIS !
Önskar dig en toppenfin födelsedag ♥ och nu ser vi fram emot en härlig skridskosäsong :)
Tittade förbi på Ica innan vi åkte dit och jag hittade en gullig höstuppsättning som jag inte kunde lämna kvar där i affären. Ja, krukan var en stor bidragande orsak till att den slank ner i varukorgen. Jag är nämligen SVAG för zink :)
Ni som kanske minns mitt förra inlägg om de gröna fingrarna som jag tydligen har fast jag inte tror det. Det som jag trodde var blomman var tydligen bara knoppar på väg att slå ut (det bevisar hur bra jag är på dethär med växter ) Hahahaha!!! :D Iallafall så har det NU blivit blommor, inte bara en utan flera och de doftar väldigt gott och väldigt mycket.
Nu är det verkligen dags att ta tag i denna dag med både plugg och så dendär målningen då.
Önskar er en fin start på vecka 40. 
Jag startar upp den med både träning, en massa plugg och planeringskväll med jobbet.
 
Kram ®
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Och jag tackar för de fina orden och fina vänskapen som hållt i sig länge❤/ Anne-Li