Lyfte med...

plan nummer ett kl 8:15 i morse från Luleå...på en sovmorgonsöndag men vad gör man inte för att få åka till ett regnigt Växjö :D Mysigt att få se soluppgång ovanför molnen. Jag blir alltid lika fascinerad över hur vackert det är däruppe och fotar det gör jag vaaaaarje gång :D Det skulle också kunna vara solnedgång i december och en snöbeklädd is på havet i norr.
Sen några timmar i loungen i en skön fåtölj , några tekoppar och lite skoljobb...
innan vi tog plan nummer två till Kalmar.
Lika vackert då fast på ett annat sätt. Ja, ni ser att kameran åkte fram då också. ;)
Efter ytterligare väntan och ett köpcentrum senare (ja, det följde med både en tröja och lite bordsdekoration) så tog vi tåget och var framme vid slutdestinationen kl 16 denna eftermiddag. Heeeela söndagen passerade bara sådär. √
Nu ligger jag i en skön säng på ett hotellrum som vi egentligen inte hade bokat men SAS lyckades strula bort bokningen och då fick vi ett stort hotellrum i business class. Tackar och tar emot :) 
 
Nu dags att slå igen mina blågröna. Ju snabbare jag somnar desto fortare får jag äta hotelfrulle :D :D :D
I love it ♥
 
Ha en fin start på veckan.
Kram ®