Nu är hon...

äntligen här :) Fina Annabelle från Zelected by House. I flera år har jag velat ha denna fina ängel men alltid har hon varit slutsåld innan jag hunnit beställa en. I år var jag redo när de lanserade julkatalogen och minsann så hann jag med. Visst är hon väl något alldeles extra? Kan hända att Annabelle inte endast hör till julpyntet härhemma men vi börjar såhär så får vi se hur det känns efter jul :) 
På jobbet fixas det för fullt i klassrummet just nu. Det målas om och minsann så fick jag lite målarlust jag också och med 9 grader varmt ute så klättrade jag ÄNTLIGEN upp och fixade de 5 centimetrarna som var kvar att måla på huset. Frågade målaren om det var försent men eftersom det bara var så lite och varv nummer tre så var det okey om det blev soligt och lite värme. Det blev det ju denna eftermiddag så bara ta tag i det där nackhåret jag pratade om här om dagen.
Fint väder innebar också att jag avbokade passet på gymmet och ger mig ut och joggar istället. 
Kände inte för att åka iväg 4,5 mil just idag när det finns en härlig joggingrunda med vacker omgivning att använda sig av.
 
Nu strax på väg innan mörkret faller.
Ha en fin onsdag ♥
Kram ®