Himlen, vilken härlig syn...

Ja, igårkväll när jag tog min kvällsrunda på en cykel med gamla tant Carmen så upptäcker jag att det är alldeles för lite luft i däcket. Blev sådär lite smått irriterad. Ännu en sak som måste fixas...!!! Suck tänkte jag :( 
Helt plötsligt blev det ett underbart sken där jag cyklade fram och jag höjde blicken för att se vad det var som hände... WOW!!!! då såg jag den... en himmel som "brann" som den kan göra en sommarkväll i juli. Där och då så kändes det konstigt att det är andra halvan av september nu...??? 
 
Jag var tvungen att stanna upp ett tag och bara ta in upplevelsen och bilden i mitt inre :)
Bestämde mig för att gå sista biten hem för att få vara i det ljuset en längre stund :) 
 
Fortsätter i naturtemat (även fast det kanske kan verka lite långsökt hihi) för nu ska jag prata om "vindar" och barn.
Innan helgen fick jag äntligen hem vår nyaste tavla som min kära kusin har målat ♥ 
Den heter vind - för - våg - barnen :) Den har verkligen varit lite vind för våg innan den hamnade hemma hos oss. Min kusin beskrev tavlan väg till Norrbotten såhär:
Resrutt...buss, tåg hotell och en vända in på Sandviks huvudkontor och till sist flyg hem.
M fick däremot flörta lite extra med flygbesättningen för att få med den på planet.
Är så glad att den tillsut finns på plats och blev dendär färgklicken som behövdes i just det rummet. 
 
Ikväll håller jag mig mest inne tror jag. Ingen underbar himmel och min "att göra lista" är för lång för några längre utsvävningar. 
 
Kram ®