Jaja, det är redan...

tid för att fylla år igen. Undrar verkligen om det hinner gå 12 månader mellan gångerna??? Jag tror faktiskt inte det :D :D :D 
Har haft en lugn och fin dag. Efter frukost funderade jag på vad jag skulle kunna fylla denna dag med. Vad önskar jag mig? Vad gillar jag att göra?
Skidor förstås tänkte jag. Hoppade därför in i bilen och körde en sväng in till Ormberget. Det må vara över 4 mil för att få åka i toppenfina spår men är det födelsedag så är det :) Det var riktigt fina spår och jag kände mig tacksam över min present till mig själv :) 
På tal om presenter så fick jag faktiskt redan present i lördags och även igår. En superskön kudde, en sopkorg till bilen ( kan hända att personen sett hur vår bil ser ut på insidan hehe) och en armbandsklocka som jag suktat efter ett långt tag nu :) Tackelitack ♥
Har också hamrat på med min trumläxa och jag säger då det... INTE LÄTT, INTE LÄTT ALLS!!! 
Det gäller att hålla takten men var katten har jag lagt den?? :D Tur det är roligt iallafall och det är ju huvudsaken. 
Kvällen fortsatte med en mysig stund tillsammans med min släkting och fina vän som tittade förbi. Hon hade med sig mina favoritblommor. Mycket lämpligt då mina förra börjat vissna. :)
Lite smaskig glass och några tekoppar blandat med surr var en mycket trevlig avslutning på denna dag.
På tal om glass så fick jag ju en present av min käre son också ♥
Han vet vad hans mamma gillar :D Längtar att sätta tänderna i denna framöver. 
 
Summa summarum så en lugn dag precis i min smak. Firar mer sen när hela min familj är samlad igen.
Kram ®