En dag bland...

kommandon, högerklickningar, save as, spelifiering med mera. Har fått lära oss hur man enkelt kan göra ett eget dataspel. Mycket att tänka på så nu är hjärnan alldeles mosig, åtminstone på insidan :) 
Utsidan har vi sedan försökt fixa till hos frissan både jag och M. Hann även med en god sallad på Friends innan vi åkte hemåt igen. 
 
Ni ser koncentrationen på undertecknad. :D Tur jag har en smart kollega som kan hjälpa mig ♥
Ute öser regnet ner riktigt rejält så någon härlig kvällprommis med Carmen blir det inte just nu.
Tänk att vädret kan skifta så snabbt och bli så annorlunda. Igår på kvällen var det helt fantastiskt att vara ute tyckte både jag och Carmen. Ni ser ju ljuset, och den underbara himlen. Gick inte att gå med sänkt blick utan ögonen drogs uppåt mot denna vackra vy. Att se molnen från jorden kan också vara helt fantastiskt.
Som en del av er vet så är detta en speciell dag för oss som älskar Elvis Presley. ♥
Idag är det hela 40 år sedan han alldeles för tidigt lämnade denna värld och åkte upp till världen som finns bland molnen och som vi kallar himlen. Det vackra vi ser härifrån måste ju då vara en bråkdel av hur vackert det är där. 
Trots att han finns däruppe så lever hans musik kvar än idag. Det måste ju innebära att hans musik var och är speciell ♥  Som en person uttryckte sig: Elvis är en engångsgrej vars like vi aldrig kommer att få uppleva här igen. 
Jag håller med :)
Kram ®