Jag laddade inför...

en helg med fix och trix hos K i Ö-vik. Jag behövde den uppladdningen efter ännu en känslomässig händelse i början av veckan. Myskläder på, en skön filt och en mjuk soffa var precis vad jag behövde i fredags efter avslutad arbetsvecka.
Det som var lite läskigt i början av veckan gick som tur är bra denna gång också. Carmen hade fått någon slags matförgiftning och det blev ett veterinärbesök på tisdagen. Man blir lätt skärrad eftersom hon nu är en gammal dam och inte behöver så mycket för att bli rejält påverkad. Tack och lov så ordnade det sig och vi får ha henne hos oss ett tag till ♥
 
Åkte iväg tidigt på lördagmorgon med lastad bil
och efter lunch, shopping och städning av hans rum så fick han det riktigt mysigt där på sitt hotellrum.
Det mesta av inredningsdetaljerna inhandlades på Rusta. Jag blev imponerad över deras utbud faktiskt.
Han bor verkligen centralt och har nära till allt. Han bor i byggnaden till vänster i bild och hans praktikplats ligger i det högra huset i bild. 
Träningslokal har han i sin korridor utanför rummet. Snacka om lyxigt. Nästan som ett hemmagym ju. 
Ett coolt hus finns bredvid på väg in till centrum.
Så mysigt att få umgås med mina grabbar en hel dag och se att han kommer att få det toppenbra där i Ö-vik. 
Mamma-♥ mår bra av sådan information :D 
Får åka dit fler gånger framöver. Det fanns en del mysiga affärer och ett helt nyöppnat Espressohouse som också var riktigt mysigt. Cool lampa, eller hur? :) 
Det hann bli en ny dag innan vi var hemma igen så idag tog jag en rejäl sovmorgon och det gav mig så pass mycket energi att jag har städat sovrummet.  
 
Denna vecka ser jag fram emot att få komma igång med lite träning igen. Det var ett tag sedan nu. Blir lätt så när det är för mycket på schemat. Rörelse är A och O för att få må bra... åtminstone är det så för mig :) 
 
Ha en fin start på veckan nu!
Kram ®