Sen-

sommaren är här.
Mental förberedelse att orka kliva upp tidigt på morgonen har startat. Ännu är det endast mentalt och inte alls kroppsligt möjligt att kliva upp tidigt :D Har försökt men näe, lönlöst :D
En dag till ledigt och sen är jag tillbaka på jobbet. Det ser jag fram emot. Det enda som tar emot är att det där med att inte få sova länge och att inte få bestämma helt själv vad jag vill fylla mina dagar med. 
Tycker dock att jag inte riktigt hunnit med det jag hade tänkt hinna under min ledighet men så är det väl alltid. Det borde jag väl ha lärt mig nu vid min ålder :D 
Det jag gjort sen sist är att läsa färdigt THE BOOK!!! :D Har blivit några vändor med denna bok men jag tycker den är superintressant jag. Ja, jag är en Elvisnörd :)
 
I helgen har vi "festivalat" här i byn. Helt fantastiskt mysigt på alla sätt och vis. Det har varit en härlig blandning av mycket sång, musik, mat, fika, pratstunder med både nya och "gamla" bekanta. Lördagens konsert kl 21 var mycket bra. Boris René levererade en härlig show och byn växte ned flera hundra personer under kvällen. 
Musikvideos från helgen finns på min instagram för den som vill se och höra. Där heter jag rostan1.
 
Här presenteras han av världens coolaste pastor Sandström :) 
 
och här tackar världens bästa Suss honom för en fantastisk konsert :) 
Med på festivalen var också Vilda Kidz från Luleå. Deras jobb med att hjälpa utsatta barn och unga med att skapa en meningsfull fritid är ett helt fantastiskt koncept. De hjälper dem som inte har det så bra hemmavid eller som inte har råd att göra en massa roliga saker på tillexempel sommarlovet. Stor GULDSTJÄRNA till dem hela familjen ♥
Dagtid har vi äntligen tagit oss för att måla garaget på insidan. Färgen har vi haft hemma i minst 2 år, kan vara längre också. Nu blir det vitt och sedan ska vi försöka få ordning på alla våra saker... hoppas vi i allafall ;) 
 
Kanske en av bilarna får flytta in där i vinter... det hoppas vi också :D
 
Ha en fin start på veckan. Jag ska njuta av min sista lediga dag.
Kram ®