Behövdes...

en helg för att ladda lite batterier. Tyvärr så känns det som en förkylning är på väg så den måste jag verkligen mota i grinden. Startade dagen både igår och idag med en låååång sovmorgon, kröp in i min onepiece och placerade mig framför skid-VM med en stor kopp te. 
Hoppade in i bilen och åkte in till stan en sväng för att inhandla lite nödvändigheter till jobbet. Nu ska här trummas på ett bättre sätt :D 
Hemma igen, skidor på tv ännu en gång. Fantastiskt härligt väder och lite d-vitaminer behövde jag fånga så dags för lite egen skidåkning tillsammans med Carmen. Härligt förstås ♥
Kvällen tillbringade vi hos en nybliven 50-åring vilket var mycket trevligt. Gott med smörgåstårta och fika och framförallt att få träffas. Det blir ju tyvärr inte så ofta när jubilaren bor i Kumla i vanliga fall. 
En bra lördag som hamnar i min burk med trevliga händelser 2017. 
Idag blir det tyvärr inga skidor utan koka ingefärsshot istället och vila mig i form. Har en vecka till som ska avklaras innan ett behövligt sportlov står för dörren. 
 
Trevlig söndag och start på vecka 9.
Kram ®