Fredags -

sömnig blev jag här tillsammans med M framför den mysiga varma elden. Alltså detta är definitivt vår bästa investering och vi använder den nästan varje dag under höst, vinter och vår ♥ 
Hann med en tur i skogen med Carmen efter jobbet. Nysladdad skoterled mötte oss. Härlig mjuk och fluffig snö
Vi hann dock inte många meter så tvärnitade Carmen och var väldigt tveksam till att vi skulle bege oss åt det hållet...??? Hm... spring iväg nu tyckte jag och hon for iväg en bit men vände tillbaka till mig och sökte skydd. Då började jag förstå att hon kände lukt av något som gjorde henne rädd. Jag blev själv lite fundersam över vad det var hon reagerade så starkt över... sist hon gjorde såhär var det en björn i farten men de sover väl ännu får vi hoppas :D Vi åkte vidare och fick oss några kilometer tillslut och jag hade en trogen följeslagare på cirka 5-20 meters avstånd hela tiden.
Väl hemma igen kände jag mig inte nöjd så jag drog vidare och fortsatte med lite klassisk åkning,
Två härliga turer fick inleda denna helg :) Har jag sagt att jag älskar längdskidor hahaha :D 
Nu måste jag resa mig från fåtöljen och fixa något att äta. Kan behövas så jag inte somnar här framför elden.
 
Ha en fin helg! 
Kram ®
#1 - - Suss:

Synd att jag är krasslig annars hade vi kommit och myst med er 😊
Kanske jag kan haka på skidproffset nån gång 😉