Blir man verkligen snäll av pepparkakor...?

Landat hemma efter en heldag på jobbet. Slurpar te för fullt för att inte somna innan middagen :D
Idag hade vi finfrämmande på skolan. Denna dam med hennes blippande kavaljer i en buss full med bra böcker för barn.
Kanske därför jag är så trött hahahaha :D.
Hon ser ganska lurig ut på denna bild. Måntro om detta är före eller efter hon och även jag fick pepparkor av hennes blippande kavaljer. Vi behövde tydigen det så att vi skulle bli snälla igen :D :D hehehe :D Frågan är om det verkligen hjälpte...?? :D 
Julafton är det iallafall när vi får fylla på med nya fräscha böcker att förkovra oss i. Tur att Bokbussen finns :) 
 
Härhemma har vi fått Ikealeverans idag. Äntligen en Hemnesbyrå till mina kläder. Sålde ju vår förra innan jag hade någonstans att förvara mina kläder så den är riktigt välkommen just nu. 
Kevins födelsedagspresent levererades också. Mycket mysig och snygg schäslong. Yes, jag var först ut att provsitta. 
Bra med lite mer sittplatser och någonstans att slänga upp benen efter en skoldag. En powernap är nog inte heller fel :D Jag ska testa någon gång :D 
 
Lilla lördag ikväll. Tänker städa lite härhemma så det är gjort innan helgen. Jag har nämligen planerat in andra saker då. 
 
Ha en fortsatt fin kväll ♥
Kram ®
 
#1 - - Sarah:

Så fin schäslongen va :)

Svar: Tack! :) Ikea Kivik :)
Rose-Marie Danielsson