Det känns...

som om tiden är inne för ett inlägg nu. 
 
Dagarna rusar iväg när de är fyllda med saker att fixa. Hade en väldigt fin helg med både prommisar med Carmen, en kort stadstur med en god lunch på stan med min man och uppvaktning av min käre far som fyllde 82 år igår. Idag var det dags för min "bäbis" att fylla år så kvällen har blivit sockrig minsann :D En bild, eller flera bilder säger mer än 1000 ord. Har man då som mig använt alla de 1000 orden i examinationsuppgiften som ska in i morgon så får ni hålla till godo med lite bilder.
 
Jubilarer gånger två ♥♥
 
prommis med Carmen
 
Lite nytt med realappar och %  till mig sjäv och vårt hem :)
 
Idag startade min nya arbetsuppgift på mitt jobb. Känns som en spännande utmaning men oj så kul det var :)
Ha en fin fortsättning på veckan.
Kram ®