En oskriven...

sida startar idag och jag startade 2017 med en rejäl sovmorgon. Bara passa på medan det är tillåtet :) 
Igår hade vi en lugn nyårsafton härhemma bara M och jag. Det var precis vad jag behövde eftersom jag tyvärr fick ta med mig min nya vän till det nya året och som bott hos mig den sista månaden och mest bara varit till besvär. Ni vet den som börjar på F och slutar på örkylningen.
 
Vi hade en meny som smakade underbart gott. 
Förrätt: Avocado & Mangokompott med heta kräftor
Huvudrätt: Ciabatta med filé och bearnaisesås och sötpotatisstrips
Efterrätt: Cheescakepanacotta med saltkolaspegel
Vi hade inte klätt oss fina utan hade lediga mjuka kläder som är helt perfekta när man hasar omkring på hemmaplan :) 
 
Klockan närmade sig 24 och förstås så skålade vi in det nya året medan vi tittade på tv-sändningen från Skansen.
Ja, M fick också smaka och vi använde faktiskt även glas  :D :D :D 
 
Sände runt en bild av oss via bland annat mms och önskade de som vi känner ett gott nytt år!
Den såg ut såhär:
och fick tillbaka en bild av dessa glada människor :)
Problemet är bara att vi har INGEN ANING vilka dessa människor är???? :D :D :D 
Ett telefonnummer som vår vän tydligen inte har längre hahahaha :D :D :D 
När jag då skulle radera kontakten så lyckades jag förstås ringa personen både på facetime och på vanligt sätt :D :D :D Jag är helt hopplös :D :D :D 
 
Nu blir det en lugn dag som vi startade på bästa sätt med Vinterstudion :)
Ha en fin första dag på 2017 ♥
 
Kram ®