Fredag den 13:e...

var det för mig denna morgon då jag först fick försöka skotta mig ut från gården och sedan lyckades köra fast där jag hade skottat... stressen steg då jag var på väg till jobbet. Tillslut så luktade bilen bränt men jag tog mig iväg tillslut... bättre sent än aldrig :) 
Väl hemma igen var det förstås lika mycket snö och lite till. Då anlände riddaren till vår gata. Ej ridande på en vit häst utan sittande i en gul stor traktor. Turen vände till det bättre. Det blev ljusare på något vis :D
Tack fantastiske Nils för hjälpen ♥.
 
Första veckan som heltidsarbetande kvinna är till ända och det ska sägas att det känns... det är småtungt att öppna ögonen där vid klockan 6:00 varje morgon. Det tar ett tag att vänja sig och mitt nyårslöfte är att jag ska försöka landa på kudden senast kl 22:30 under veckodagarna. Har inte lyckats ännu men tillslut så kanske jag fixar det. Tur att jag har ett år på mig att träna :)
 
Har varit lite glest mellan inläggen denna vecka. Jobb på dagarna och pluggning på kvällarna är min förklaring till mig själv men även till er som läser min blogg och kanske undrat om jag gått i vinteride. Börjar se slutet på mina matematikstudier och i helgen hade jag tänkt fixa det mesta klart och lämna ifrån mig uppgiften som ska in senast onsdag. Då har jag BARA en matteuppgift och en komplettering för min sjukfrånvaro i december kvar. 19/2 hoppas jag vara helt klar. Ja om jag får godkänt på uppgifterna förstås. Kan också bli: gör om, gör rätt :D 
 
Som sagt, härlig fredag blev det tillslut fast morgonen startade lite onödigt jobbig. Tv-soffan blir en alldeles lämplig aktivitet. På spåret, mästerkocken och Bones på play innan jag träffar kudden. 
I morgon stiger jag INTE upp kl 6:00, inte heller 7:00, inte 8:00. Tror inte att jag fixar kl 9:00 heller men just därefter kanske ;) 
 
 
Ha en fin fredagkväll ♥
Kram ®
 
 
#1 - - Anonym:

Jag kan lära dej att somna tidigt🤗

#2 - - Anonym:

Sa jag trevlig helg? Annars gör jag det nu. TREVLIG HELG! 👍😘🌨🌨🌨☃️❄️