Är det verkligen nödvändigt...

att gå ut dagar som dessa?? Carmen har varit väldigt tveksam och det har faktiskt jag också varit??? Sommar, näe mer höst skulle jag säga med 8 grader regn och höstblåst. :0. 
Hemma har vi fått slå på elementen igen nere i källaren och även kaminen har fått jobba.
När man inte har lust att vara ute så får man ju hitta på något trevligare att göra. Shopping är ju alltid kul så igår tog jag en sväng till grannkommunen och tänkte nästan, bara nästan köpa hem denna goding ;)
Nä, den hade nog inte passat in härhemma ändå men jag hoppas verkligen att detta är det närmaste en nallebjörn jag någonsin kommer att vara. Känner mig ganska rädd då jag är i skogen och även då jag är ute på joggingrunda. Nu står ju denna på en pinne men skulle den kliva ner så vore den längre än mig iallafall :0
Blev lite nya handdukar och stålkanter till buskarna istället. Vår käre gräsklippare Elvis har nämligen mejat ner en hel buske häromdagen... alltså???? What!!!! Nu ska buskarna ramas in en gång för alla :D 
 
En sak som hör sommaren till är väl alla dessa loppisar som ploppar upp lite här och där. I morse hakade jag på ett erbjudande från syrran och hamnade i retroparadiset. 
 
Med mig hem följde en IRA-burk. Mina föräldrar har en grön och jag lyckades hitta en blå ♥ 
 
Idag regnar det inte så en tur till skogen med Carmen blir det nu... nallebjörnar håll er boooooorta!!!!!
 
Kram ®