Att loppa...

med syrran har blivit en trevlig sysselsättning denna sommar. Denna gång fick jag med mig min bättre hälft också. Blev inget från loppis för min del men dock från den trevliga butiken i bakgrunden. ( Lite mer zink )
Som ni ser så anväder vi telefonen till olika saker... jag föredrar att fota med den medan andra har fullt upp med annat... :D
De blev trevliga med mig tillslut hahaha :D  Vi gick på café som avslutning.
 
Att åka på sightseeing i sin närhet är något som dessa två är superbra på. Sen visar de oss alla fina ställen och det är toppenroligt ♥
Att det finns en lagun i Öjebyn hade vi ingen aning om men nu så... 
Även ett berg av grus kan vara vackert i solnedgången :D 
Ja, ni läste rätt... solnedgång betyder alltså att solen har visat sig lite mer de sista dagarna. Inte jättemycket men dock ändå visat sig :) Blev faktiskt frukost på altanen denna morgon men vi sökte upp platsen där morgonsolen lyser mest för att inte frysa. 
Fick ett vackert besök av denna vackra varelse som poserade för mig tills den hörde klick... då flög den iväg.
Nu laddar jag för en liten roadtripp i morgon med mina grabbar. Sen hem och vända i dörren och flyga ner till Gotland en kort sväng. Jag hoppas verkligen att det inte blir regn hela tiden där också. Enligt Smhi verkar det lite osäkert tyvärr... trist... jag dödade ju inte denna ÄCKLIGA varelse... jag loooovar :D 
Ha en fin start på veckan nu. 
Kram ®