Helgens innehåll.

Skogens guld, cykling till och från sommarcafé, kalas för fina J och en massa sol :) 
Helt okey om jag får säga det själv ♥ 
 
Sitter nu ganska mör både i kropp och knopp. Cykla 3 mil tar på krafterna då jag inte tränat på hela förra veckan. Längtade så mycket efter att få röra på mig igen och mitt förslag att cykla tyckte min vän S också var en bra idé så hon hängde på. Mötte bland annat 2 olika sorters hästkrafter. Måste säga att jag nog föredrar den svarta ;)
 
S har också en blogg att sköta så kameran åkte fram för henne också :) 
susannasljusglimtar.se heter den ifall ni vill kika in där också.
Det var en strykande åtgång på fikat och ni ser ju själva hur lång kön var.
D, M, C och E var redan på plats och mötte oss :)
 
På kvällskvisten åkte vi tillbaka till byn och grattade denna fina tjej ♥ Japp, fikade där också så tur att det blev några mil på cykeln idag hahahaha :D 
Avslutade kvällen med att ta hand om gårdagens skörd.
I år finns det gott om skogens guld.
I morgon en ny vecka igen. Semesterdagarna tickar på...lite för fort faktiskt...
Bara passa på att njuta medan det finns tid till det.
 
Kram ®