Semesterdagar i...

ensamhet ♥ 
Det är superhärligt om man som mig har valt det själv. Jag har mest smygit runt härhemma mellan tvättstugan, torkställningen och soffan (både på altanen och inomhus ).
Nya inredningstidningar, en kopp med te, vindstilla och sol. Då trivs jag.
Jag har hjälpt mina föräldrar litegrand och de har hjälpt mig att fixa den nya cykelslangen på plats. Förhoppningsvis ska cykeln fungera nu.
Jag har faktiskt hunnit med 3 joggingpass också. Dessutom infann sig ikväll känslan att det var helt okey, skulle faktiskt kunna säga att det var till och med liiiiite kul. Den känslan har inte infunnit sig på över ett år. Nu hoppas jag att det vänder och jag får mersmak igen. 
Kvällsrundan med Carmen blev förstås en cykeltur.
 
Sommardofternas paradis och den fantastiska vyn som jag aldrig tröttnar på. Dessa vyer vore dock inte alls såhär fina om vi inte hade våra bönder som ser till att vi får ha kvar detta fantastiska öppna landskap. Stort stort TACK!!! ♥
Nu avslutar jag denna kväll med ännu lite mer jordgubbar. I helgen har det frossats ordentligt ska jag säga. Måste ju passa på medan det är säsong och när solen skiner.
 
I morgon är de hemma igen mina grabbar och det ser jag fram emot. ♥  Det är alltid det bästa ♥
Kram ®