Idag dricker jag mitt te med...

sugrör :D
Vad gör man inte för att få i sig denna livsviktiga dryck :D Varför gör jag det kan man ju undra då???
Jo ännu en tur till tandis idag och denna gång blev det en rejäl bedövning på beställning av mig. Det är snart 3 timmar sen jag klev upp ur tandläkarstolen och den sitter fortfarande i så pass att det inte går att tugga eller dricka ordentligt ännu :D Läbbig känsla :D 
Semestervädret lyser med sin frånvaro men det är ändå skönt att ta tag i det som släpat efter härhemma under hela våren. Det finns förstås hur mycket som helst som behöver fixas men lite i taget är mitt nya motto nu :D 
I går fixade jag ner alla plantorna som stått på bron den senaste tiden. Bara hänga upp en del av dem på plats nu så är det klart för i år. Så här blev det.... nu väntar vi bara på den gula lampan som lyser från himlen ibland så känns det ännu bättre.
 
I går tog jag tag i träningen igen. En långsam joggingtur med inslag av promenad fick starta upp benen och flåset. Det var tungt men känslan som jag pratat om förut smög sig på och det kändes faktiskt lite roligt att träna. Det har det  inte gjort på hela våren så jag hoppas att jag snart får den där kicken som gör att jag längtar efter nästa träningspass. 
Det var denna goa vän som fick mig att åka hem och träna. I går tog vi en fika på ett café i stan och surrade ikapp lite. Det var då hon sa att hon skulle åka och träna lite senare och då ville ju inte jag vara sämre förstås.... mvh tävlingsmänniskan ;) Tack för knuffen över kanten Anna ♥
 
Nä om jag skulle slurpa i mig ännu en kopp te kanske. Tack och lov för sugrör :D
 
Kram ®