Pingsthelg.

En solig men kylig sådan. Åtminstone på kvällarna känns det att det inte är sommar ännu. 
 
Som jag bestämde så har hela helgen innehållit plugg, plugg och åter plugg :0
Jag har jobbat hårt med min rapportskrivning. Kanske lika hårt som vår nya familjemedlem härhemma. ♥
Han har också jobbat hela dagen igår och hela dagen idag. Vi fortsätter tillsammans i morgon. Bara ladda batteriet ibland och så go for it again :)
Han har fått ett namn och det är väl inte så svårt att gissa vad det kan vara... fanns ju liksom bara ett att välja på här i vår familj. Ja, ingen av de andra fick ju förstås bestämma men Elvis var det rätta namnet tyckte jag :D 
Tack vare vår fina vän och granne C så blev installationen både roligare och lättare. Nästa helg är det vår tur att hjälpa honom då ännu en kompis till Elvis flyttar in på gatan. 
Var en hel del kartong kan jag säga. Vi som nyss varit på återvinningen :D Bara åka tillbaka igen då... :D
Som ni ser så finns det annat att göra än att klippa gräset. En grillplats behöver bli klar i sommar.
Visst ser de både nöjda och trötta ut dessa två installatörer :D 
Nu tror jag faktiskt att Elvis har uppsökt kudden. Det ska jag också göra. Ingen arbetsdag i morgon. Bara pluggdag förstås.
 
Ha en fin start på veckan.
Värmen är tydligen på ingång nu även här i norr.
Vi får hoppas att det stämmer nu då.
 
Kram ®