Försmak...

av sommaren. 
Vilka härliga dagar vi har haft de senaste dagarna. Kanske vi tog med oss lite småländsk sommarvärme hem i fredags. 
Härligt är det när man kan skippa jackan, mössan, vantarna och bara kliva i skorna när man ska gå ut. 
I söndags var jag ute med Carmen i skogen för att hon skulle få springa lite. Åh, vad härligt hon tyckte det var.
Jag njöt av den vackra miljön men fick kliva både över en hel del vattenpölar och i skogen mötte jag en del snö. Bara passa på att känna känslan av att kliva i den. Ser fram emot när den är här igen men till dess så får jag njuta sommarvärme och en vacker höst. 
 
Varje årstid har sin tjusning. Likaså mina fritidsintressen. På sommaren är det jogging som gäller. Kanske inte just jogging har den där rätta tjusningen för mig. Jag är egentligen ingen joggare utan gillar hellre att ta på mig ett par skidor och sedan ge mig ut och träna.
Ikväll blev det en härlig tur i det vackra vädret. Så skönt att bara få rensa huvudet efter en hel dag med massor av musikljud. Älskar musik men oj vad trött man kan vara efter en hel dag :)
En trött fröken behöver hjälp ibland. Då underlättar det att jag har mina små betjänter som tycker att jag ska stänga mina skor när jag står där och stampar takten till examenssången :D ♥
Trött betyder att det läge att snart hitta kudden. En dag till med jobb innan långhelgen. Det ska vi väl fixa jag och mina små gullungar. 
Tur dock att det finns de som jobbar nattskift...
Två nätter i rad dessutom :D Låt mig få presentera Torres, gatans stora råttfångare. Han är varmt välkommen att ha sina jaktmarker på vår tomt. 
 
Kram ®