Hello...

It´s me... som Adele sjunger. 
 
Det var några dagar sen sist det blev ett inlägg. Har varit på resande fot ännu en gång och sent på fredagkväll var vi äntligen hemma igen.
Sista gången ner till Växjö och musikstudier. Känns trist då jag troligen inte får träffa mina kurskamrater igen. Jag bor ju en hel del mil ifrån dem :D Tur att det finns cyberspace så vi kan hålla kontakten litegrand iallafall ♥
Idag har jag ägnat hela dagen till några av mina inlämningsuppgifter. Soligt väder så skriva ute på altanen var ett måste. Härlig känsla då jag kan säga check på åtminstone två stycken idag. Ännu mer härlig känsla då jag även kan säga check och veta att jag nu också är helt klar med mina mattestudier. Nu ser jag målet även om det finns en hel del kvar att göra innan jag passerar mållinjen :) 
Det var riktig sommarvärme nere i Småland och då passade vi på att sitta ute äta på en favoritrestaurang som finns där. Åker ni dit så sök upp...
Vi rekommenderar skarpt.
 
Eftersom det har blivit en hel del resor med flygplan under dessa 1,5 åren som jag har pluggat på Linnéuniversitetet så har jag upptäckt att jag älskar att vara uppe bland molnen :) Då menar jag förstås fysiskt och inte att jag gillar att vara lite "borta i min egen värld" hahaha :D
Att åka flygplan är ju egentligen väldigt läskigt när man tänker på hur högt upp i luften man befinner sig men förutom det så är det verkligen helt fantastiskt. Jag kan verkligen inte se mig less på både vår jord när man tittar ner och på olika skepnader som moln och sol kan visa sig på från flygplansfönstret. 
Scrolla om du har sett dig less på bilder av detta slag eller häng med och titta på det fantastiska tillsammans med mig genom mitt flygplansfönster. Först upplever vi sträckan Kalmar- Stockholm
 
Nu Stockholm - Luleå
 
På väg mot landningsbanan på Luleå Airport lyste solen på planet och isen började visa sig igen. Otroligt avlångt land vi har tänkte jag. Tänkte också att midnattsol är en av alla sakerna som gör att jag älskar Norrbotten. Klockan var 22:30 och fortfarande är det ljust ute då vi landar. Vad gör det då att det fortfarande finns is kvar ute till havs... Den försvinner tids nog och det blir sommar här också.
Resten av helgen har vi haft goväder härhemma. Klart att det är lite kyligare än i Småland men så varmt att vi kunde fira in solstrålarna med våra fina vänner/grannar på vår altan. Jordgubbar och glass, ja tack :D 
Sen fick vi en av våra gräsmattor räfsade av S. Hon trodde kanske att hon var tvungen att betala på något sätt hihihi :D :D :D 
Nä, hon är bara så snäll och go ♥. Vad vore jag utan henne??? Inget alls ♥ Love you my friend ♥
 
Nu dags att förbereda arbetsveckan och även hinna med en kvällsprommis med Carmen. 
Kort vecka som ligger framför. Bra för en pluggis som mig med lite extra ledigt. 
 
Ha en fin start på vecka 21.
Kram ®
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Suss :

Love you too 💕 💗 😘