När dagarna...

rusar förbi alldeles för fort. 
 
Både helgen och veckorna susar förbi i en takt som knappast följer hastighetsbegränsningen :) 
Hinner på sin höjd klämma in ett litet blogginlägg en gång i veckan numer. Hade tänkt mig fler men åker man med tiden så har redan en vecka hunnit passerat innan jag ens hunnit blinka. 
Denna helg har vi haft finbesök ♥. Bästa killen har varit hemma och det är förstås alltid lika mysigt.
Idag åkte vi in en tur till stan så lillebror fick träffa syrran. Trevligt ♥ 
Annars har vi hunnit med att plocka undan utemöbler och kastat sommarblommorna. Glömmer alltid bort att de är så många. I detta regnväder har det ju nästan varit helt omöjligt att få det gjort men nu så... Känns så bra att det är klart. 
 
Förstås har jag hunnit med en tur i skogen också. Alltså det räcker nu tror jag... Marken orkar inte ta hand om allt vatten som ni ser.
Tur det finns annat vackert att vila ögonen på. Har sagt det förut och säger det igen. Tänk att jag under alla våra årstider har naturen så nära och kan vistas där när jag vill. 
Frågan denna kväll är dock: Känner jag mig utvilad och redo för en ny vecka nu... näe faktiskt inte. 
Tröstar mig med att det snart är helg igen. Det brukar ju som sagt bara susa till så är vi där igen. 
 
Kram ®