Blogga? Kanske det...

Puh! Det var inte det lättaste att få till en startsida. Tusen TACK till Denise min kära dotter som har hjälpt mig igång. Det var bara att luta sig tillbaka och sitta med armarna i kors och försöka följa med blicken när hennes fingrar dansade över tangenterna. Lost på en enda sekund :) Dessutom så lät det så gott när hon smaskade på godiset hon hade bredvid men eftersom det inte är juletid så faller jag INTE för frestelsen- NEJ!!!
Nu är det hunnit bli lördag och valborgsmässoafton så nu säger jag GOOD NIGHT och på återseende... om du vill, vågar och kan som Lasse Kroner brukar säga.

#1 - - Denise:

På återseende i bloggvärlden, kära mor!

#2 - - Peter:

Är du åxå amish? Jag är helt off på dessa "nya" sätt att komunisera, jag vet knappt hur man hittar en blogg. Kul att du kommit igång, nu har jag iaf skickat en kommentar på en (om den kommer fram är en annan sak), ha en trevlig valborg å hälsa familjen.

#3 - - BrittMarie Larsson:

Då blir det en sida till man ska följa :)

BrittMarie (från byn där solen alltid ler)

#4 - - Carina Berglund:

Vad roligt att du börjat blogga! Snygg layout också!