Spring season 2012.

Idag lagomt till nyårslöftet damp den ner! H&M katalogen, spring season 2012. Jaha, då var det alltså redan dags att börja tänka i de banorna då :) Har smaskat godis i en månad nu och vill faktiskt säga att jag är ganska less. Tror inte att det blir något större problem att sluta igen efter nyår. Har jag klarat det förr så...
Tur att jag redan hade bokat in träningspass både idag och i morgon då (hehe) Ikväll blir det ett svettigt indoorwalking-pass och i morgonbitti blir det ett funktionellt cirkelpass. Hoppas att jag kan åka på båda två. Jag har lyckats få ont i nacken/axeln igårkväll. Kanske jag bar för mycket påsar igår på rean?? Näe, så kan det ju inte vara eller???... ;)
Nu ska jag gå och låta tvättmaskinen få sig ett träningspass eller två. Den har nämligen vilat under julhelgen så nu är det dags.
Må gott!
Kram R