Måndag igen!

Ja, så var det då måndag igen. Egentligen så känns det som om den är över redan eftersom jag har kommit hem från jobbet. Har varit på föreläsningar hela dagen. Blir trött i huvudet av att sitta och lyssna en hel dag.
I kväll ska jag och rensa ut lite överskott energi i form av indoorwalking. Ser fram emot att få pressa mig till det yttersta. Har haft en dålig träningshöst tyvärr på grund av mina krämpor som jag dras med för tillfället. Nu måste det dock bli ändring på det. Känner mig mer tillfreds med mig själv om jag får träna. Nog om detta :) 
Finns det några peppande hållpunkter för denna vecka då?
På onsdag så planerar jag att äntligen gå och klippa mig och sonen, ska också träffa en vän och surra litegrand,
D åker till Sthlm och det blir säkert jätteskoj så därför gläds jag med henne. Ska eventuellt gå på hantverksmässa till helgen. Såg att det var intressanta utställare på plats så kanske... :)
Idag är det Halloween på riktigt "over there" så alla bus eller godisvänner är välkomna att knacka på för jag har det bra ställt med godsaker för tillfället ;)
Nu önskar jag er alla en skön måndageftermiddag och kväll.
(Hatta Håliiii!! hahahahaaaa! Så sa Denise när hon var lite och skulle önska oss alla Happy halloween)
Kram R