Härligt jobb jag har!!

Sportlovet bjuder på ett helt fantastiskt väder än så länge. Vara ledig är ju kul men om man nu måste jobba så har jag verkligen det bästa jobbet som finns. Skidor, sol, snö... jamen listan kan göras lång på fördelar. Det var dock ganska mycket kladdsnö idag så jag höll på att stå på näsan mer än en gång. Det tog stopp helt plötsligt :)
Efter jobbet fortsatte jag in till stan och åkte ett varv på Ormberget också. Lika bra när jag hade med mig skidorna i bilen. Sen var det dags att plocka upp resten av the family på diverse platser runt stan innan vi vände hemåt igen. Nu efter dusch och en mindre middag så tar jag det lugnt resten av kvällen och laddar för mer sportlovsaktiviteter i morgon. Håller tummarna att vädret fortsätter att visa sig från sin bästa sida.
Kram R
  
                        Efter skidturen på jobbet :)